Portal Piatek - 23 lutego 2018 Damiana, Romana, Romany      "Tylko łacząc się, odnajdujemy to, co nas dzieli". Stanisław Ignacy Witkiewicz
Szukaj     Szukaj wg branż Dodaj wpis
Menu
ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615Powrót

Gródek nad Dunajcem 2009-10-05
RRL-3400-16/2009


ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RRL-3400-16/2009

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w dniu 05 - 10 - 2009, tj. po upływie terminu składania ofert.

Powody unieważnienia
Podstawa faktyczna: Nie wpłynęła żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia


Wójt Gminy

/-/ mgr inż. Stefan Wolak
Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem

1. Tablica ogłoszeń
2. Strona internetowa
3. a/a





Numer ogłoszenia: 335862 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 314048 - 2009 data 10.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót....
W ogłoszeniu powinno być: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615 - uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze. 3.2. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), - krata poprzeczna w drodze wyłapująca wodę, kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle min. 30 x 30 cm, ruszcie żeliwnym lub stalowym (systemowym - certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracja zgodności z PN-EN) grubość ścianek bocznych min. 15 cm, gr. ścianki dolnej min. 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . - Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - 615 m2 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.4. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.5. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.7. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.8. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót..




Numer ogłoszenia: 320914 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 314048 - 2009 data 10.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót....
W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót..




Gródek nad Dunajcem dnia 21 września 2009 roku


Otrzymują wszyscy, którzy pobrali SIWZ RRL-3400-16/2009

Na podstawie art. 38 ust 1 i 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający – Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem informuje, że dnia 15 września 2009 roku do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
1) Czy w przedmiarze robót zostały ujęte roboty związane z wykonaniem zjazdów , czy należy uważać wszystkie prace związane ze zjazdami z odbudowywanej drogi za wyłączone z zadania:
odpowiedź ;
Prace związane ze zjazdami z odbudowywanej drogi zostały wyłączone z przetargu.
2) Czy wszystkie prace związane z odwodnieniem odbudowywanej drogi (przepusty, rowy, itp.) zostały wyłączone z zadania? Załączony przekrój poprzeczny drogi przedstawia obustronne rowy z korytkami ściekowymi, co nie ma odzwierciedlenia w przedmiarze robót.
odpowiedź ;
Prace związane z odwodnieniem odbudowywanej drogi zostały wyłączone z przetargu.
3) Czy prace związane ze ścięciem i uzupełnieniem poboczy w obydwu odcinkach zostały wyłączone z zadania? Załączony przekrój poprzeczny drogi zakłada obustronne pobocza ze żwiru i tłucznia o szerokości 50 cm , co nie ma odzwierciedlenia w przedmiarze robót..
odpowiedź ;
Zamawiający wymaga wykonania obustronnego ścięcia poboczy na całej długości remontowanego odcinka drogi.
4) Wykonawca wnosi o wprowadzenie w § 10 ust. 3 projektu umowy: poprzez dodanie następującego zapisu „i Zamawiający powiadomił wykonawcę o jej wystąpieniu w trakcie trwania okresu gwarancji”
odpowiedź ;
Zamawiający wyraża zgodę na doprecyzowanie zapisów umowy, budzących wątpliwości u wykonawcy w zakresie określonym w żądaniu
5) Wykonawca wnosi o zmianę kar umownych określonych w ust 1.1. 1,2 i 1,3 z 0,8 % na maksymalnie 0,3 %.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany.

Wójt
/-/
Mgr inż. Stefan Wolak





Uwaga: dnia 23 września 2009 roku - aktualizacja przedmiaru




Gródek nad Dunajcem: ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615
Numer ogłoszenia: 314048 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, faks 018 4401035 w. 20.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.2. dysponują lub będą dysponować: 5.2.1. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika (lidera) i określić jego kompetencje. Ocena spełnienia warunków: 5.4. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy stwierdzone będzie wg formuły: spełnia/nie spełnia. Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, określone w pkt 5 jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu, w tym: 5.4.1. ocena spełnienia warunków określonych przepisami art. 22 5.4.2. stwierdzenie, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 lub 2 ustawy, 5.4.3. w przypadku wykonawców występujących wspólnie - wielkości określone w warunkach udziału w postępowaniu określone w cz. 6.2.5 będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne 5.4.4. prawidłowość podpisania oferty Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy...
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt 6.2.1-6.2.7 SIWZ. 6.2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.2.1. Oświadczenie wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia ( załącznik nr 2B do SIWZ) 6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być ono wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia) - w celu potwierdzenia opisanego warunku niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane, tj.: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Do dokumentów należy dołączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych; - zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku, jeśli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia winien dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.2.4. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 75 % wartości zamówienia, z podaniem zakresu, wartości, dat wykonania i nazwy z adresem zlecającego roboty budowlane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, - oraz: 6.2.5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony wg załącznika nr 1 do S.I.W.Z. 6.2.6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 6.3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa 6.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - wystawione nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Forma dokumentów 6.4.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy Pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza. 6.4.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 6.4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.4.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik...
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: dziennik podawczy Urzedu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się współfinansowanie ze środkami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.


Data publikacji: 2009-09-10


Plik do pobrania: SIWZ 3400-16.2009.doc
Plik do pobrania: REMONT PO POWODZI DROGI PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615 - PRZEKRÓJ TYPOWY.pdf
Plik do pobrania: REMONT PO POWODZI DROGI PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615 - PRZEDMIAR ROBÓT - II WERSJA.pdf
Plik do pobrania: Szkic sytuacyjny - Odbudowa drogi gminnej Przydonica do peciaka.doc
© Wszelkie prawa zastrzeżone - INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: IA Telekom