Portal Piatek - 28 kwietnia 2017 Bogny, Walerii, Witalisa      "Miłość nie potępia - miłośc oczyszcza i dźwiga". Henryk Ibsen
Szukaj     Szukaj wg branż Dodaj wpis
Menu
Wortal P II - Pokolenie JP2W
ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615Powrót

Gródek nad Dunajcem 2009-10-05
RRL-3400-16/2009


ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RRL-3400-16/2009

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w dniu 05 - 10 - 2009, tj. po upływie terminu składania ofert.

Powody unieważnienia
Podstawa faktyczna: Nie wpłynęła żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia


Wójt Gminy

/-/ mgr inż. Stefan Wolak
Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem

1. Tablica ogłoszeń
2. Strona internetowa
3. a/a





Numer ogłoszenia: 335862 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 314048 - 2009 data 10.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót....
W ogłoszeniu powinno być: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615 - uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze. 3.2. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), - krata poprzeczna w drodze wyłapująca wodę, kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle min. 30 x 30 cm, ruszcie żeliwnym lub stalowym (systemowym - certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracja zgodności z PN-EN) grubość ścianek bocznych min. 15 cm, gr. ścianki dolnej min. 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . - Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - 615 m2 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.4. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.5. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.7. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.8. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót..




Numer ogłoszenia: 320914 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 314048 - 2009 data 10.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót....
W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót..




Gródek nad Dunajcem dnia 21 września 2009 roku


Otrzymują wszyscy, którzy pobrali SIWZ RRL-3400-16/2009

Na podstawie art. 38 ust 1 i 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający – Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem informuje, że dnia 15 września 2009 roku do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
1) Czy w przedmiarze robót zostały ujęte roboty związane z wykonaniem zjazdów , czy należy uważać wszystkie prace związane ze zjazdami z odbudowywanej drogi za wyłączone z zadania:
odpowiedź ;
Prace związane ze zjazdami z odbudowywanej drogi zostały wyłączone z przetargu.
2) Czy wszystkie prace związane z odwodnieniem odbudowywanej drogi (przepusty, rowy, itp.) zostały wyłączone z zadania? Załączony przekrój poprzeczny drogi przedstawia obustronne rowy z korytkami ściekowymi, co nie ma odzwierciedlenia w przedmiarze robót.
odpowiedź ;
Prace związane z odwodnieniem odbudowywanej drogi zostały wyłączone z przetargu.
3) Czy prace związane ze ścięciem i uzupełnieniem poboczy w obydwu odcinkach zostały wyłączone z zadania? Załączony przekrój poprzeczny drogi zakłada obustronne pobocza ze żwiru i tłucznia o szerokości 50 cm , co nie ma odzwierciedlenia w przedmiarze robót..
odpowiedź ;
Zamawiający wymaga wykonania obustronnego ścięcia poboczy na całej długości remontowanego odcinka drogi.
4) Wykonawca wnosi o wprowadzenie w § 10 ust. 3 projektu umowy: poprzez dodanie następującego zapisu „i Zamawiający powiadomił wykonawcę o jej wystąpieniu w trakcie trwania okresu gwarancji”
odpowiedź ;
Zamawiający wyraża zgodę na doprecyzowanie zapisów umowy, budzących wątpliwości u wykonawcy w zakresie określonym w żądaniu
5) Wykonawca wnosi o zmianę kar umownych określonych w ust 1.1. 1,2 i 1,3 z 0,8 % na maksymalnie 0,3 %.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany.

Wójt
/-/
Mgr inż. Stefan Wolak





Uwaga: dnia 23 września 2009 roku - aktualizacja przedmiaru




Gródek nad Dunajcem: ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615
Numer ogłoszenia: 314048 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, faks 018 4401035 w. 20.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA PO POWODZI DROGI GMINNEJ PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej uszkodzonej w trakcie powodzi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Przydonica do Peciaka w km 0+000 do km 0+615. Roboty przewidziane do wykonania: - Mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją na zimno nawierzchni bitumicznej - 2091 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 104,55 ton, - Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2091 m2 - KR2, stabilizacja podłoża przy użyciu podłoża do stabilizacji - pospółka do Rm=5 MPa, a grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 (km 0+010 do km 0+210), krata poprzeczna wyłapująca wodę z drogi kierunkująca wodę do rowu (odprowadzająca wodę poza osuwisko), o przekroju poprzecznym w świetle40 x 40 cm, ruszcie żeliwnym (systemowym), gr. ścianek bocznych 15 cm, gr. ścianki dolnej 25 cm. Beton B 30. Podbudowa żwirowa 60 cm x 60 cm - dł. 5 mb . 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, mapach, szkicach i rysunkach stanowiących załączniki do specyfikacji. 3.3. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał informacyjny. Zamawiający żąda wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobligowany jest do wyliczenia ilości robót, dokonując obmiaru z natury przed sporządzeniem kalkulacji cenowej tak, aby założony cel Zamawiającego został osiągnięty. 3.4. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą z oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, a także uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 3.7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace budowlane wynosi 3 lata. 3.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak w pkt 3.1.1 i 3.1.2. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 3.14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z oświadczeniem o zakończeniu robót budowlanych także geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przedmiotu robót...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.2. dysponują lub będą dysponować: 5.2.1. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika (lidera) i określić jego kompetencje. Ocena spełnienia warunków: 5.4. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy stwierdzone będzie wg formuły: spełnia/nie spełnia. Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, określone w pkt 5 jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu, w tym: 5.4.1. ocena spełnienia warunków określonych przepisami art. 22 5.4.2. stwierdzenie, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 lub 2 ustawy, 5.4.3. w przypadku wykonawców występujących wspólnie - wielkości określone w warunkach udziału w postępowaniu określone w cz. 6.2.5 będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne 5.4.4. prawidłowość podpisania oferty Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy...
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt 6.2.1-6.2.7 SIWZ. 6.2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.2.1. Oświadczenie wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia ( załącznik nr 2B do SIWZ) 6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być ono wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia) - w celu potwierdzenia opisanego warunku niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane, tj.: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Do dokumentów należy dołączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych; - zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku, jeśli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia winien dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.2.4. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 75 % wartości zamówienia, z podaniem zakresu, wartości, dat wykonania i nazwy z adresem zlecającego roboty budowlane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, - oraz: 6.2.5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony wg załącznika nr 1 do S.I.W.Z. 6.2.6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 6.3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa 6.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - wystawione nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Forma dokumentów 6.4.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy Pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza. 6.4.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 6.4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.4.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik...
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: dziennik podawczy Urzedu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się współfinansowanie ze środkami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.


Data publikacji: 2009-09-10


Plik do pobrania: SIWZ 3400-16.2009.doc
Plik do pobrania: REMONT PO POWODZI DROGI PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615 - PRZEKRÓJ TYPOWY.pdf
Plik do pobrania: REMONT PO POWODZI DROGI PRZYDONICA DO PECIAKA W KM 0+000 DO KM 0+615 - PRZEDMIAR ROBÓT - II WERSJA.pdf
Plik do pobrania: Szkic sytuacyjny - Odbudowa drogi gminnej Przydonica do peciaka.doc
© Wszelkie prawa zastrzeżone - INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: IA Telekom