Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na docieplenie i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Bączej Kuninie, Domu Nauczyciela w Żeleźnikowej Wielkiej i Urzędu Gminy w Nawojowej
Przedmiot zamówienia: Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na docieplenie i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Bączej Kuninie, Domu Nauczyciela w Żeleźnikowej Wielkiej i Urzędu Gminy w Nawojowej.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Nawojowa - Wójt Gminy Nawojowa 313 33 - 335 Nawojowa Strona WWW: www.nawojowa.sacz.pl E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek oferenta - odbierana osobiście w siedzibie Zamawiającego pok. 48 lub wysyłana na wniosek za zaliczeniem pocztowym; cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 10 zł +VAT
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na docieplenie i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Bączej Kuninie, Domu Nauczyciela w Żeleźnikowej Wielkiej i Urzędu Gminy w Nawojowej.
Zakres rzeczowy opracowań obejmuje:
1. Zakres nr 1 - Budynek Domu Nauczyciela w Żeleźnikowej Wielkiej: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 15 cm z nałożeniem tynku średnioziarnistego w kolorze piaskowym w technologii lekkiej-mokrej. - wymiana stolarki okiennej na okna PCV uchylno-rozwieralne i uchylne, z szybą ciepłą 11 sztuk. - wymiana drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe - docieplenie stropu ostatniej kondygnacji w technologii EKOFIBER o grubości 15 cm (metoda wtryskowa) - uwzględnienie wszelkich obróbek blacharskich, ewentualnie wymianę rynien oraz pokrycia dachu wynikających z technologii docieplenia. - wymiana w całym budynku grzejników żeliwnych na grzejniki aluminiowe z zaworami termostatycznymi. Na oferencie spoczywać będzie obowiązek wykonania uproszczonej inwentaryzacji obiektu potrzebnej do opracowania przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego. Ewentualne wątpliwości związane z zakresem robót należy uzgadniać z Zamawiającym.
2. Zakres nr 2 - Budynek Urzędu Gminy w Nawojowej: - dociepelnie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 17 cm z nałożeniem tynku średnioziarnistego w kolorze jasnym w technologii lekkiej - mokrej z wymianą parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PVC jednoramowe rozwieralno - uchylne z szybą ciepłą, wymiana okien i drzwi stalowych na okna aluminiowe . Należy uwzględnić wymianę istniejących parapetów wewnętrznych na PCV. Przy wymianie ślusarki okiennej dla okien ścian wejścia głównego do budynku zajdzie konieczność podmurowania ścian na wysokość ok. 90 cm - ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną grubość 15 cm z przykryciem folią paroprzepuszczalną. - wymianę rynien i rur spustowych i wymiana obróbek blacharskich attyk, kominów i ścian ogniowych. Na oferencie spoczywać będzie obowiązek wykonania uproszczonej inwentaryzacji obiektu potrzebnej do opracowania przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego. Ewentualne wątpliwości związane z zakresem robót należy uzgadniać z Zamawiającym.
3. Zakres nr 3 - Budynek Szkoły Podstawowej w Bączej Kuninie. - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubość 15 cm z tynkiem średnioziarnistym w technologii lekkiej - mokrej z uwzględnieniem wymiany zewnętrznych parapetów z blachy powlekanej. Celem docieplenia ścian zasłoniętych dachem lub zadaszeniem należy uwzględnić rozbiórkę pokrycia i jego wykonania z nowej blachy. W ramach docieplenia ścian należy wymienić rynny i rury spustowe oraz uwzględnić wszelkie obróbki blacharskie wynikające z technologii wykonawstwa robót. - ocieplenie poddasza poprzez ułożenie wełny mineralnej grubość 14 cm z przykryciem jej folią paroprzepuszczalną . Na oferencie spoczywać będzie obowiązek wykonania uproszczonej inwentaryzacji obiektu potrzebnej do opracowania przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego. Ewentualne wątpliwości związane z zakresem robót należy uzgadniać z Zamawiającym.
Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu opracowań audytów energetycznych budynków, które może udostępnić zainteresowanym oferentom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Oferent zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wersji roboczej kosztorysu (w formie wydrukowanej) celem uzgodnienia niezbędnego zakresu robót. kod CPV: 74 22 20 00-1 74 23 22 00-4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
Zakres nr 1 – 31.07.2006 r. Zakres nr 2 – 16.08.2006r. Zakres nr 3 – 31.08.2006 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w szczególności: - w ramach zarejestrowanej działalności wykonują usługi projektowo- kosztorysowe.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia".
8) Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 53 - Sekretariat
do dnia 2006-06-12 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 56
dnia 2006-06-12 godz. 10:10.
12) termin związania ofertą: Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert .
Data publikacji: 2006-05-24
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 1
Odrzucono ofert: 1
Cena najtanszej: -
Cena najdrozszej: -
unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadanej oferty nie podlegającej odrzuceniu